Selectii fotbal feminin

Clubul sportiv Inter Cristian organizeaza selectii in vederea infiitari unei echipe de fotbal feminin, la baza sportiva a clubului din comuna Cristian (jud. Brasov) .
Date de contact: Geana Stefan – telefon: 0725-264865

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Selectii fotbal feminin

  1. matesanana spune:

    Buna seara ma numesc Matesan Ana am 22 de ani sunt din Baia Mare mi-ar face mare placere sa joc alaturi de voi. De mult mi-am dorit sa joc fotbal la un club sportiv. Postu pe care joc este portar. Daca aveti nevoie de mine va rog frumos sa contactati pe adresa mea de facebook matesanana@yahoo.com. Va multumesc pentru intelegere

  2. Felicitări pentru inițiativa! Un oraș ca si Brasovul sunt sigur ca este un izvor de fotbaliste! Este un oraș ce a dat campioana nationala la fotbal feminin timp de 4 ani! Bafta

  3. mihaela spune:

    buna ziua! se mai fac selectii pt infiintarea clubului?

  4. Liga 1 spune:

    fetelor, nu fiti timide! daca vreti sa jucati fotbal, puneti mana pe telefon si sunati la numerele de telefon disponibile pe website. daca sunteti minore, ar fi indicat ca partintii vostri sa faca acest pas.

  5. neli spune:

    As vrea sa joc si eu la echipa de fotbal din cristian…Ma numesc Nelli am 15 ani si sunt din Zarnesti…cine face inscrieri?

Lasă un răspuns

