Targu Mures-Olimpia Cluj, scor final 2-4

FCM Targu Mures feminin a pierdut  astazi meciul impotriva ocupantei locului doi din clasamentul Ligii I de fotbal feminin, CFF Olimpia Cluj, contand pentru etapa a 12-a.

Meciul disputat pe terenul Transil s-a incheiat cu scorul de 2 la 4 pentru clujence, dupa acest meci targumuresencele ocupand locul doi in clasament cu 10 victorii din 12 meciuri jucate.

FCM Targu Mures Feminin va intalni echipa Smart Sport Bucuresti, meci contand pentru etapa a 13-a din cadrul Ligii I de fotbal feminin, programat in data  de 5 decembrie.

Clujencele vor juca pe teren propriu, impotriva FC Nicolae Dobrin.

Marcatoare: Dusa-’42, Lunca-’68, Lunca-’70, Dusa-’73, Sarosi-’75, Miklos-’78

Declaratii dupa meci
Echipa Olimpia s-a pregatit exemplar saptamana aceasta pentru meciul cu FCM, am stiut ca daca castigam suntem campioane in acest tur. Din punctul meu de vedere am dovedit ca suntem o forta, un grup unit si asa vom fi si in retur” a declarat dupa meci Alin Cioban-vicepresedintele clubului Olimpia Cluj.

A fost un meci adevarat de fotbal feminin, felicit echipa din Cluj care a dat dovada de un joc bun, colectiv, o echipa inchegata care cred ca ne va reprezenta anul viitor in Champion Ligue si le doresc succes. Eu le felicit pentru ca au dorit mai mult ca noi. Din pacate am reusit ce ati vazut, o repriza intai in care nu am existat, o repriza a doua in care tineretea unor jucatoare a inceput sa schimbe jocul. Din pacate am facut o alegere proasta cu jucatoarele pe care le-am trimis in teren in prima repriza. Imi asum aceasta responsabilitate, eu am pregatit echipa cat am putut. Mai este un joc care nu mai conteaza pentru ca nu mai sunt echipe care sa se bata pentru titlu”, a declarat antrenorul echipei targumuresene, Seches Carol.

Sursa: citynews.ro

Acest articol a fost publicat în CFF Olimpia Cluj, FCM Targu Mures și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

