Noutati la CSS

Echipa de fotbal feminin a clubului sportiv scolar Târgoviste va alinia în noul sezon un lot bazat pe jucatoare foarte tinere. Obiectivul nostru este formarea unei trupe competitive pentru campionatele viitoare, anunta antrenorul fetelor, Mihai Tataranu. Doar trei senioare au ramas în lotul largit al târgovistencelor dupa mutarile din aceasta vara. Echipa se va axa pe foarte multe junioare, obiectivul trasat conducerii tehnice fiind formarea unei trupe de perspectiva, care sa atace podiumul în sezoanele viitoare. Primul meci oficial al CSS-ului în Liga I este programat pe 19 septembrie.

Sursa: ziardambovita.ro

Acest articol a fost publicat în CSS Targoviste. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Noutati la CSS

  1. floresc cerasela spune:

    as vrea si eu sa fac parte din echipa de fotbal fete dar nuj cum trebuie sa procedez cum sas ma inscriu nu am foarte mare experienta am fost 4 ani la clasa de sport am practicat atletism(rezistenta),daca imi puteti spune cum pot sa intru in echiapa…multumesc!

Lasă un răspuns

